♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Ahad, 17 Jun 2012

Semester Baru

Assalamualaikum.

Alhamdulillah selamat sampai. Selamat jejakkan kaki ke bumi Johor nie. Alhamdulillah dah masuk semester 6 pon. Lagi dua sem lagi je. pastu korang2 dah boleh panggil den teacer nea. sangat tak sabar! okey ;) dan Alhamdulillah jugak masih diberi kesempatan untuk bertaubat dan beribadah. Syukur.

jadual sem baru.

** macam tak best. tapi redha je lah ;)

serba sedikit NAK dan TAK NAK untuk sem baru.

-tak nak tidur petang yang lelama sampai bangun2 kepala jadi pusing.
-nak tumpu dalam kelas.
-nak kurus.
-nak riadah 2 hari sekali.
-nak tingkatkan ibadah.
-tak nak pikir-pikir benda negatif

bilik saya.


tengah gigih kemaskan bilik.

 okey. till then. doakan semuanya berjalan lancar. InsyaAlah. :)




Rabu, 6 Jun 2012

Selasa, 5 Jun 2012

Puteri Itu


InsyaAllah duhai Puteri,
Putik-putik muslimah mithali
pasti akan berputik kembali
Kembalilah duhai Puteri.

Hentikan kedukaan ini.

Nasihat Syeikh Ali Tantawi kepada Muslimat