♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Isnin, 16 April 2012

Hari ini Hari Jadi aku

Hari ini Hari Jadi aku -Versi Lambat Publish.


14 APRIL 2012

hari ini.
hari jadi aku.

hari jadi yang ke dua puluh dua
tak ada yang istimewa.
tak ada yang sesempurna mana
aku jalani hari ini seperti hari biasa.

aku tetap bersyukur, Alhamdulillah.
kerana aku bisa lagi mengucap Syahadah
aku bisa lagi menjejak bumi Allah
aku bisa lagi bertaubat.
aku bisa lagi bersujud.
aku bisa lagi berusaha mengejar Syurga Dia.
aku bisa lagi berbakti pada MamaAbah



Happy Birthday Nea Flerida. :)

5 ulasan:

@e_da berkata...

happy birthday to u dear!

MyNameisAimii berkata...

Happy Birthday Nea Flerida :) Semoga panjang umur & dimurahkan rezeki. May Allah swt always bless u.

sueada berkata...

hepi bexday, sis.
moga pjg umur, dimurahkn rexki n hepi always. :)

jamilahamzah berkata...

hapy besday dear...beza sehari jer kita...tahun x yah cakap la..hehe

Ibu Aqmar berkata...

Happy Belated Birthday yer..semoga tercapai segala impian..Aminnn..