♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Ahad, 17 Jun 2012

Semester Baru

Assalamualaikum.

Alhamdulillah selamat sampai. Selamat jejakkan kaki ke bumi Johor nie. Alhamdulillah dah masuk semester 6 pon. Lagi dua sem lagi je. pastu korang2 dah boleh panggil den teacer nea. sangat tak sabar! okey ;) dan Alhamdulillah jugak masih diberi kesempatan untuk bertaubat dan beribadah. Syukur.

jadual sem baru.

** macam tak best. tapi redha je lah ;)

serba sedikit NAK dan TAK NAK untuk sem baru.

-tak nak tidur petang yang lelama sampai bangun2 kepala jadi pusing.
-nak tumpu dalam kelas.
-nak kurus.
-nak riadah 2 hari sekali.
-nak tingkatkan ibadah.
-tak nak pikir-pikir benda negatif

bilik saya.


tengah gigih kemaskan bilik.

 okey. till then. doakan semuanya berjalan lancar. InsyaAlah. :)




3 ulasan:

Mummy's Luv & Life ~ Airis-Arissa berkata...

Tgk bilik ni, teringat zaman dolu2. Bestnya dunia remaja

ishiko berkata...

ehemm
saya nampak brg terlarang tu.
rice cooker utk goreng sosej. tet. :P

Cik Anita berkata...

InsyaAllah..hope so.. memang semua orang akan ada azam baru bila masuk sem baru, hope apa yang diangkan tercapai.. sebab dulu masa saya jdi stuedent, mula2 je..bila lama2 kelaut.. tidur petang tu yg bestttt! hahaha