♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Khamis, 28 April 2011

3 Cardigan free nil dapat :)


Assalamualaikum kawan-kawan yang baik dan cantik :) juga hensom! hehe.

beberapa hari lepas nil ada dapat hadiah! Alhamdulillah :) Hepy sangat! dapat cardigan plak tu! bukan 1 je tau.. tapoi TIGA! hehee ;)

yg 2 helai tu nil dapat sebab menang Contest Pose Menarik dgn Cardigan yang dianjurkan oleh http://sweetcardigan20.blogspot.com/.

dari http://sweetcardigan20.blogspot.com/ nil dapat cardigan kat bawah nie..




dan



korang leh klik banner bawah nie k untuk tengok banyak lagi cardigan2 cantik yang lain ;)


tadi nil cakap nil dapat 3 helai cardigan kan. yg
lg sehailai cardigan nie ha.. tapi versi BLACk tau! hehe ;)


cantik kan.

cardigan nie plak nil dapat sebab menang GA 11 Siri 3/11(Hadiah Tajaan)

yang ditaja oleh


anwardrobe menjual pakaian-pakaian perempuan yang cantik-cantik sangat dengan harga yang berpatutan. tak percaya try klik banner kat atas tu :)

Thanks buat penaja :)

n Alhamdulillah =) Thanks Allah.

Wassalam..

2 ulasan:

fyna berkata...

waaaa...beshnye..
jeles fyna...




jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
keep in touch...

nEa FleriDa / nIL berkata...

hehe ;) fyna jom la join2 contest n giveaway jugak :)

♥ Diary Usang Nil ♥