♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Jumaat, 22 April 2011

Nil Dapat Hadiah Besday/Contest


Assalamualaikum semua :)

Selamat hari jumaat.. Semoga hari ni lebih baik dari hari-hari sebelum ini k :)

Untuk nil hari ni InsyaAllah lebih baik dari kelmarin. hehe. nak tahu x kenapa? tengok tajuk pun dah tahu kan. Sebabnya, hari ni nil dapat hadiah dari Cik Yuz Comel. Cik Yuz ada anjurkan ♥ Anggunnya Wanita Berhijab Contest dan Alhamdulillah nil menang contest tu :) Xpercaya tengok sini.


dan bersempena dengan besday nil beberapa hari lepas. nil pon mengistiharkan hadiah ni adalah salah satu hadiah untuk besday nil! hahah. *sesuka hati aku jer*

kat bawah nie la merupakan Hadiah yang sampai tadi :). Shawl n Ribbon Polka Dotyang comel sangat!

Thanks sangat buat penganjur. Leh KLIK SINI untuk ke blog Cik Yuz.

Comel kan?

4 ulasan:

maszmadi berkata...

tahniah nil... nanti dah pakai shawl tu, upload pic tau.. hehe

nEa FleriDa / nIL berkata...

InsyaAllah sis :) Thanks..

cik yuz berkata...

wahh...birthday yer...?napela xckp awl2..kalo x,double hadiah..haha...btw..thanks yer & happ birthday =)

nEa FleriDa / nIL berkata...

thanks cik yuz :)

♥ Diary Usang Nil ♥