♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Jumaat, 17 Disember 2010

MINI GATHERING BLOGGER UTARA

Salam Alaik..

JOM JOIN MINI GATHERING BLOGGER UTARA

ritu nil ada update entry pasal GATHERING BLOGGER UTARA kn..?

ok, diatas masalah-masalah tertentu,
beberapa penetapan telah diubah.
untuk makluman lebih lanjut klik banner diatas k!

:)

act, semenjak setahun setengah nil berblogging nie..
nil xpenah jumpa lagi even seorang pon rakan blogger.
cuma yang satu institut or satu sekolah dulu tu ofkos lah pernah jumpa kan.
maksud nil yang mula berkenalan dalam alam maya ni lah! aishh ^^,

waaaa rasa seronok sangat kan wat gathering macam ni..
harap semuanya berjalan lancar. Amin :)

nil pon akan join jugak 'dengan izin Allah'.
Juz tunggu minta kebenaran parents je.
actually, abah dah bagi. cuma mama je belum tanya lg.
coz mama tengah berkursus. ^_^

ok.. untuk kawan-kawan blogger utara yang menetap diutara samada belajar di sini, bekerja, bermain, berkursus, melancong or pape je lah! haha suka hati aku jer.
Meh la korang, join Gathering nie!
Ramai-ramai baru syoq!!!!

:)

Jangan Lupa Join Contest ini :)


7 ulasan:

Fyka berkata...

nil..
nk jumpa nil eh..
fyka pg tau...
msg kat inbox fb fyka no fon nil..

nEa FleriDa / nIL berkata...

ok dear! jp g nil antar k..

husni berkata...

nil pergi ?? nk pergi jugak..
(cehh..macam kenal sangat-sangat..hahhaa)

nEa FleriDa / nIL berkata...

husni : nak2! xpe.. wat2 la cam knl! tau2. :D hehe

anith chan berkata...

nk join buley ? :)

nEa FleriDa / nIL berkata...

ofkos la boleyh syg :)

HafizRahman.com berkata...

sini

http://hazrilhafiz.blogspot.com/2011/02/mini-gathering-blogger-utagha.html