♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Sabtu, 18 Disember 2010

Nil dalam Majalah Remaja



Salam Hujung Minggu buat semua.

Thanks untuk yang singgah ke sini dan seterusnya buat yang pertama kali singgah Selamat Datang ke teratak Pink saya! hahha :)

ok, berbalik kepada tajuk entry. aishh ^^, malu nak gitau korang nih.

ermm....


errmmm....


errrrr......


actually, nil da masuk majalah tau bulan nie. Majalah Remaja.1 disember.

haaa, jangan ingat nil xpernah masuk majalah tau!

jangan pandang aku sebelah mata tau! ewah! gedix~

haha.. xpercaya eh..?
meh tengok sini.. ni lah buktinya tau!



ceyhhhh, ingatkan cover page ke. xpon, ruang fashion2 gitu yang gambar besar gedabak kan! rupa2nya segmen sahabat nih jerk! korang dah sepuluh kali pe masuk! kan2? maksudnya korang dah sepuloh kali la hantar kn. hahah. korang tertipu! WEK!WEK! :P

Sebenarnya bawah ni la gambar realnya. Yang hantar gambar tu kt majalah remaja kawan nil yang baju merah dalam gambar tu. Kami kat belakang nih tumpang glemer dye je! ahaaa:D


ni pulak gambar yang seangkatan dgn gambar diatas~

:)

Jom Join Sini :)

Meh Join Contest nih ;D


2 ulasan:

Lyaa Suriany berkata...

heeee

lya ni tak pernah msk mag
sob sob sob

nEa FleriDa / nIL berkata...

eleh lya comel nih~ sedih plak dye..

pdhal org2 mag tu xsdr lagi kemunculan lya. nanti bla dyaorg dah sedar, aduh!! famous lah lya.. :D