♥ Si Chantek dan Si Macho ♥

Sabtu, 9 Julai 2011

Hari Ini Untuk BERSIH

Assalamualaikum wbt ,,

Selamat Pagi semua :) eh2, dah tengahari la.

 Korang wat apa? Jom BERSIH nak? biarlah apa orang nak cakap, orang nak kata, tapi saya tetap dengan niat saya. (!) haa, ada tanda seru bagai. :P
okeyh hari ni hari sabtu bersamaan dengan 9 Julai saya akan khaskan hari saya untuk BERSIH. Sapa cakap BERSIH haram? mana ada (!) BERSIH adalah satu amalan mulia. Hari ni saya akan memBERSIH kan bilik yang dan seminggu tak diupdate. saya juga akan turut memBERSIHkan baju2 yang semakin bertimbun.

Sapa nak join saya g BERSIH? Maksud saya, g BERSIHkan benda2 alah tu. hehe :D

agak2 selepas BERSIHkan bilik, ada x rupa mcam nie? hehe



whoaa ;D bestlah kalau rupa macam nie.

2 ulasan:

Aida Azryn berkata...

jom pi BERSIH kan ghumah kita. >.<

nEa FleriDa / nIL berkata...

jom3 :) sama2 memBERSIHkan!